Work-outs

Barre work-out

Een nieuwe manier van bewegen!

Met als belofte meer lenigheid en langere spieren, is het geen verrassing dat Barre lessen steeds populairder worden. Maar laat je niet misleiden door de naam, deze workouts bestaan niet alleen uit balletoefeningen. Veel oefeningen zijn weliswaar gebaseerd op balletmoves, maar Barre is in principe een mix van pilates, yoga en ballet.

Ontdek alle aspecten van een typische Barre Workout: Houding, elegantie van ballet – Precisie van Pilates – Lenigheid en kracht van yoga. Conditie van een cardiotraining.
Deze dansworkout is geschikt voor jong en oud, getraind en ongetraind. En je hebt er geen balletachtergrond voor nodig! Naast het werken aan een fit lichaam, leer je een andere manier van bewegen: eleganter, vloeiender en met een betere houding als resultaat.
De gecombineerde elementen van de verschillende methoden in Barre fuseren tot een totale body workout die platte buik, gelifte billen, stevige dijen en armen oplevert terwijl het vet verbrandt (tot 500-600 calorieën per uur) en de gewrichten beschermt.

Pop Pilates Work-out

Is pilates zoals je het nog nooit hebt gezien!

In deze unieke groepslessen worden pilatesbewegingen gechoreografeerd op hedendaagse popmuziek in een intensieve, maar voor iedereen toegankelijke total body workout.

Pilates met een twist dus! 

In deze energieke les voer je pilatesoefeningen uit. Pilatesoefeningen zijn spierverstevigende oefeningen waarbij je je focust op je ademhaling. Je gebruikt alle spieren in je lichaam. Dit geeft een total body workout waarbij je het gevoel hebt dat je op je mat danst.

Zweten en fun gegarandeerd!

Strong by Zumba

Strong by Zumba move to the beat!
STRONG combineert lichaamsgewicht, krachttraining en cardio met speciaal ontwikkelde exclusieve muziek. Elke beweging heeft een beat en elke beat heeft een beweging.
DE les als je snel resultaat wil behalen. Van Lunges naar squats, push-ups, burpees, kicks en punches tot core versterkende bewegingen.
De oefeningen zijn vooral explosief en spierversterkend, waardoor je lichaam snel krachtiger en fitter wordt. Deze combinatie zorgt daarnaast voor een hogere calorieverbranding tijdens en na de work-out. 
Verleg je grenzen met deze training en ga een enorme leuke uitdaging aan.
Strong by Zumba maakt gebruik van de high intensity interval training “HIIT” maar krijgt een Zumba twist!
Vergeet tijdens de training je handdoek niet!

Piloxing Knock-out

Piloxing is een intervaltraining waarbij snelheid, flexibiliteit, behendigheid en spieropbouw allemaal aan bod komen. De pilates en boks volgen elkaar in hoog tempo op waardoor er weinig rustmomenten zijn. Het is dus een typische workout waar je zowel aan je uithoudingsvermogen werkt als aan spieropbouw.
De meest hardcore van onze programma’s, Knockout is een 30 minuten workout (je lichaam gebruiken als gewicht en springplank), conditioneringsoefeningen en functionele training. Je gaat van de vloer naar de lucht en weer terug, in een training die je lichaam tot het uiterste drijft. Het maakt niet uit of je grenzen een beetje lager zijn als je begint, je zult ze in de loop van de tijd drastisch verhogen met dit grensverleggende en resultaatgerichte programma. Het is de uitdagende training die je ontmoet waar je bent en je brengt waar je heen wilt, en je onderweg wat pijnlijke, maar zeer sterke spieren brengt.
De voordelen
Deze heeft veel wetenschappelijk onderzoek dat de enorme voordelen ervan ondersteunt:
1) U zult uithoudingsvermogen ontwikkelen dat geschikt is voor een marathonloper, dankzij conditioneringsoefeningen die de ruggengraat vormen van atletentraining.
2) U verhoogt de flexibiliteit en spierstabiliteit door functionele training, die de houding verbetert en pijn en het risico op letsel vermindert.
3) Je bouwt sterke, ongelooflijk krachtige spieren, inclusief de belangrijkste spier van allemaal – het hart.
Het is een training voor het hele lichaam met voordelen voor het hele lichaam die pas stopt als je dat zegt. Push your limits! Hoe ver wil je gaan?

 

Lesgevers

Sabrina

Mijn workouts!

Elke dag met heel veel passie train en geef ik deze workouts.

“The real workout starts, when you feel like quitting”

Iets wat ik heel vaak zeg tijdens mijn lessen “Push your limits”